Wachten en wachten - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Wachten en wachten - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Wachten en wachten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

14 Maart 2008 | Spanje, Castelldefels

Zoo en nu is het afwachten of ik morgen aan de bak kan. Zit op dit moment in mijn thuisclub te wachten op het schema!

Afgelopen dagen lekker getraind, vandaag oefenpotje gespeeld tegen een Belg met 1 ATP Punt, 1-6 3-3, daarna hadden we dr genoeg van. Erg lange rallys, gravel tennis op en top.

Addy en Willem hebben gister uitgebreid Barcelona bekeken. Alleen het weer viel een beetje tegen. Het was nogal "koud" bovenin de bussen, geen wonder, want die hebben hier geen dak! ( de tourbussen dan ) Ik heb hier in castell bijna de hele dag zon gehad, dus ik had niks te klagen.

Vandaag super dag, Bijna heledag zon. Alleen had ik even autopech. De aansluiting van de accu was wat losgeraakt, gelukkig kwam de tuinman van Familie van stigt snel langs op de Scooter.

Daarna ben ik samen met Bas, Bob van Duijn en zijn vriendin naar de tennisschool Sanchez-casal geweest. Bob ( top50 speler in Nederland ) heeft hier 1,5 jaar getraind en is een lang weekend op bezoek bij familie van Stigt.
Zelf ben ik daar vorig jaar ook een weekje geweest en vooral Bas en Bob kwamen veel bekenden tegen.

Daarna naar de club Gimeno in castelldefels waar het toernooi gehouden wordt om mij in te schrijven. Dat ging dit keer lekker snel en besloot ik om aan te schuiven op het terras waar addy en willem al een uurtje zaten.

Zoo bedankt voor de leuke reacties,
Ik zal even doorgeven dat de Vettss alweer gelijk hebben gespeeld, daar zal hij niet zo blij mee zijn!

Adiosss!




  • 15 Maart 2008 - 08:41

    Werner:

    Moi Stefan mooi dat het zo leuk gaat!!!
    Ik hoop dat je wint!!!
    FC Groningen heeft gister verloren van Heerenveen.
    Nog heel veel succes en dan lees ik het wel hoe het is gegaan!

    Groetjes Werner.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castelldefels

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 15304

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: