Door zon overgoten in Castelldefels - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Door zon overgoten in Castelldefels - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Door zon overgoten in Castelldefels

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

11 Maart 2008 | Spanje, Castelldefels

Zo, addy heeft het hier ook helemaal naar dr zin! Na een goede vlucht ( kleine vertraging omdat bagage zoek was ) kwam ze aan in Barcelona. Het weer was nog niet super, net zoals maandag. Ongeveer 16 graden af en toe wat zon. Gisteren even de omgeving verkennen en savonds lekker uit eten!

Ik heb gisterochtend lekker zwaar getraind met 3 Jongens van mijn leeftijd en ongeveer zelfde niveau! Lekker series gemaakt, waar ik ook wel even aan toe was. Vandaag hetzelfde verhaal, veel series en het gaat af en toe echt goed! Vanmiddag lekker Barcelona in geweest. Even over de Ramblas, terrasje en even shoppen. Het weer is vandaag super, 20 graden veel zon, alleen kwam smiddags de wind op zetten.

Morgen weer trainen en aan het eind van de middag even naar de familie van Stigt op de koffie. Rest van de week leker trainen en af en toe een uitstapje.
Vrijdag inschrijven en hopelijk zaterdag spelen!

Ik zal jullie weer even jarloers maken...

Komende week, voorspelling: Morgen 22 graden af en toe zon!
Rest van de week (t/m maandag ) 19-20 graden met grotendeels zon!

Groeten van Addy Willem en Stefan!

• 11 Maart 2008 - 20:38

Karen:

haha wat treffen jullie het he?
    wij maken ons weer op voor de volgende storm (woensdag), nou ja het is jullie gegund, veel plezier daar en succes zaterdag!!

• 13 Maart 2008 - 10:08

Jilles:

Stefan veel succes het komende weekend.
    Geef ze er vanlangs!
    Groeten aan Willem en Addy.
    Vertel Willem maar even dat we voor de
    vierde keer op rij gelijk gespeeld hebben
    met de vets.

Groeten Jilles.

• 14 Maart 2008 - 06:57

Jack:

hoop dat je vandaag de kwali van het toernooi in komt. Het zou leuk zijn om op je thuisbanen te spelen, je weet nu waarschijnlijk ieder gat en scherf te vinden. Mis het weer, mijn ochtendbroodje en de wedstrijdjes om de "gezonde" hamburger wel. Mooi dat het graveltennis er steeds meer uit gaat komen. Hoe vonden Addy en Willem de stad?
    Hier is alles goed en we zijn druk bezig met de competitie-voorbereiding.
    ik hoor nog wel of je in het toernooi zit. groeten jack

• 14 Maart 2008 - 11:16

Meindert Van Der Sch:

Hé Stafan, Willem en Addy,

Klinkt allemaal goed! Heel veel succes en plezier. Wat een topervaring!