En ook deze keer zit ik in het toernooi! - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu En ook deze keer zit ik in het toernooi! - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

En ook deze keer zit ik in het toernooi!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

14 Maart 2008 | Spanje, Castelldefels

Maaar... tegen 4e geplaatste, dit is de sterkste kwalificatie tot nu toe.

Een Duitser kretschmer, nummer 695 op de ATP Ranglijst. ( hoogste Ranking 385) Ach, leuk dat ik weer kan spelen!

Eerste geplaatste (EL AYNAOUI, Younes)in de kwalificatie is de nummer 190!!. Nu hoorde ik van een local hier, dat deze gozer 3 jaar geleden nog nummer 14 stond en een dikke 5 setter speelde tegen Andy Roddick op de Australian open. Helemaal niet verkeerd zou ik zeggen!

Morgen de 5e wedstrijd van de 2e ronde moet ik aan de bak!

De kwalificatie schema komt op de site te staan: http://www.itftennis.com/mens/tournaments/tournamentoverview.asp?tournament=1100017001

Adioss

  • 14 Maart 2008 - 22:19

    Sander:

    Haha, Makkie toch? Als je dit niet eens wint....

    Younes El Aynaoui, vroeger volgens mij top-10 speler geweest, geweldige gravelspeler, die moet jij toch ook wel kennen;)

    Succes morgen,
    de anderhalve week alleenthuiswonende Sander;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castelldefels

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 15302

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: