Competitie - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Competitie - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Competitie

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

15 Maart 2008 | Nederland, Dokkum

Joost herinnerde mij eraan dat ik de competitie/toernooi verslagen/uitslagen ook op mijn weblog zou zetten.

Hier een kort verslag van de Competitie:

Ik speelde 1e klas gemengd landelijk voor T.V.V.S. in Enschede.

TVVS 1 BEMMEL 1 1 - 7
SHOT 2 TVVS 1 8 - 0

TVVS 1 SPIEGHEL 1 5 - 3

STRUIK/STROKEL 1 TVVS 1 8 - 0

DEKKERTENNIS 2 TVVS 1 8 - 0

TVVS 1 MELKHUISJE 1 1 - 7
TVVS 1 SLTC 1 1 - 7

Zoals jullie hier kunnen zijn hebben wij niet bepaald veel punten gehaald!

Wij hadden een vrij jeugdig team. Ik zelf speelde 1e herensingel, herendubbel en 1e mix.

Wij wisten van te voren dat het een zware opgave zou zijn en dat is dus ook gebleken. In totaal behaalden wij 8 punten.

Ik zelf heb 2 singels in 2 setjes gewonnen. 2 in 3 sets verloren. en 3 in 2 sets verloren.

In de dubbel waren we vrij kansloos.. Zelfs geen 1 set gepakt.

De mix ging altijd vrij redelijk. 1x heb ik die gewonnen! Verder 1x verloren in een supertiebreak.. 9-6 voor en 11-9 verliezen..... het zal je maar overkomen :(

Ik heb veel ervaring opgedaan en veel goeie wedstrijden gespeeld!



  • 15 Maart 2008 - 15:00

    Robin:

    prutser :( ik had m dr wel vanaf gemept joh ;)

  • 15 Maart 2008 - 17:19

    Sander:

    Tja of ik:P

  • 16 Maart 2008 - 09:04

    Jack:

    jongens ga maar in de rij staan want er is nog maar 1 Nederlandse speler dit gravelseizoen die een hamburger van Stefan heeft verdiend en dat is meer dan waar jullie over kunnen dromen!
    Maar nu even serieus! Klinkt als een goede afsluiting Stefan. Van de zomer ga je meer Duitsers tegen komen dus wie weet vang je er nog wel een paar. Hier is alles goed. Ik ga zo meteen met Tim zijn verlate verjaardagsfeestje naar de klimmuur in Heerenveen. Nog gefeliciteerd met de 0-1, heb je gekeken bij Roland?
    Nog een paar goede dagen en groeten aan Addy en Willem(kan die nu al een beetje door al dat zand lopen. Ik ga er vanuit dat je woensdagochtend nog niet komt trainen. Als je wel komt laat het me even weten, no problem!

  • 16 Maart 2008 - 09:46

    Meindert Van Der Sch:

    onderdanks de laatste nederlaag, toch gefeliciteerd. een hele bijzondere prestatie. veel succes verder en een goede reis naar naar. groet aan willem en addy.

  • 16 Maart 2008 - 11:20

    Eddy :

    hallo fam bodde leuke om het zo te kunnen volgen hoe het is gegaan. misschien volgend jaar beter in spanje?
    groeten vanuit het superregenachtige dokkum van tennisliefhebber eddy

    spreek jullie wel weer

  • 16 Maart 2008 - 18:24

    Karen:

    Jammer van je nederlaag, maar geen schande toch??
    Nu nog maar even genieten en alvast een goede reis terug gewenst.
    Zie jullie snel!!

  • 30 Juni 2008 - 12:26

    Joost:

    Waar blijven je toernooi en competitie uitslagen Stefan? ben wel benieuwd..

    Groeten Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dokkum

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 15304

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: