Welkom - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

16 Februari 2008 | Nederland, Dokkum

Welkom op de site waar jullie mij kunnen volgen tijdens mijn trip naar Barcelonaaa!

Wat ga ik daar doen?

Ik ga rondom Barcelona 4 kwalificaties spelen voor zogenaamde Future Toernooien.
Dit zijn de bodem toernooien van het Profcircuit. In deze toernooien kun je punten verdienen om zodoende op de internationale senioren ranglijst te komen. ( zogenaamde ATP-ranglijst ). Maar om 1 punt te verdienen moet ik de kwalificatie doorkomen EN 1 ronde winnen in het hoofdtoernooi. Dit is een lastige opgave, maar ik ga het proberen!

Ik hou jullie via deze site op de hoogte van mijn avonturen in Spanje!

ENJOY!

  • 17 Februari 2008 - 09:47

    Hein En Tiny:

    Stefan wij wensen jou heel veel succes in Barcelona.
    Wij blijven je volgen.

  • 17 Februari 2008 - 10:29

    Luit:

    Stefan veel succes!!!

  • 17 Februari 2008 - 18:07

    Marieke:

    Hee Stefan,

    De site ziet er goed uit;)
    Veel plezier en succes in Barcelona!
    En alvast een goeie vlucht voor morgen:)

    xx

  • 18 Februari 2008 - 11:09

    Gosse:

    Hallo Stefan. Ik heb je bericht ontvangen en ik heb op zondag een korte boodschap en een link naar dit WebLog op TCDokkum geplaatst. Succes!

  • 18 Februari 2008 - 12:09

    Karen:

    He Stef, goede reis gehad? Nou ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Heel veel plezier en we zullen je volgen
    Groetjes uit Bedum

  • 20 Februari 2008 - 09:45

    Sarah:

    Heey stefan,
    leuke idee, deze site. Ik hoop dat alles goed gaat en veel succes met de toernooien! groetjes aan jack!

  • 20 Februari 2008 - 13:09

    Sietze En Aukje:

    he stefan leuke site enne zet hem op in spain

  • 22 Februari 2008 - 13:22

    Sander:

    Stefan! Good luck man (Y) En natuurlijk mooie tijd toegewenst!

  • 05 Maart 2008 - 21:25

    Herbert Groenevelt:

    Dag Stefan,

    Leuke site gezien de foto zou ik zeggen blijf ACTIEF naar de bal kijken. VEEL SUCCES het is een fantastische kans! Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dokkum

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 15305

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: