Gravel gravel en nog meer gravel - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Gravel gravel en nog meer gravel - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Gravel gravel en nog meer gravel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

20 Februari 2008 | Spanje, Madrid

Zoo eindelijk een internetcafe gevonden.

Na een zeer voorspoedige reis kwamen we (ik en mijn trainer Jack) aan op het natte vliegveld van Barcelona. We werden gelijk opgehaald door de Family van Stigt en na een drankje bij hun thuis lieten ze ons het appartement zien. Helemaal niet verkeerd en we zitten ongeveer 150 m van het strand!!

Dinsdag de eerste training. Om 10 uur kwamen we bij de club "gimeno" aan. Ongeveer 26 gravel banen. Op dit park ga ik de komende 4 weken trainen. En hier wordt tevens het laatste future toernooi gehouden. Maar omdat de banen nog te nat waren om op de trainen mochten we eerst even in de "gym". Na een uurtje waren de eerste banen gereed. Ik mocht even meedoen met een paar andere jongens van mijn leeftijd. Aardig aanpoten. Natte banen, zware ballen. Na een dik uur was ik aardig moe. We zijn terug gegaan naar ons appartement en er was live tennis op tv. Abn amro tennis tournament. Dus wij volgens hier alles. Aan het eind van de middag een lekkere conditie training op het strand, savonds een dvdtje en op bed. Vannochtend anderhalf uur getraind en vanmiddag wedstrijd spelen tegen een local hero. De beste jongen op de club hier staat ongeveer 120 op de ATP, hopelijk kan ik nog eens een setje tegen hem spelen. Het enige minpuntje is het weer. Bewolkt, ongeveer 14 graden, matige wind, af en toe een klein buitje. Dit blijft voor de rest van de week zo.
Hopelijk wordt het daarna wat beter.

Vrijdag moet ik me inschrijven voor het eerste toernooi in Terrassa. Zaterdag spelen!

Ik probeer regelmatig het cafe op te zoeken om weer een berichtje te plaatsen.

Groeten uit Casteldefells!!

Ps. Het verhaal is een beetje snel getypt, dus mogelijk enige spel/typfouten.

  • 20 Februari 2008 - 13:55

    Sander:

    Succes Bodde,
    Geniet ervan en ga voor dat ene puntje;)
    Doe ook ff de groeten aan Jack, die zijn vakantie weer es voor jou opoffert;)

  • 20 Februari 2008 - 14:04

    Leuk!:

    Leuk om te lezen Stef. Jammer dat het
    weer maar matigjes is. Het zal vast een keer beter worden! Jack beterschap gewenst!
    Groetjes en xxx
    Addy.

  • 20 Februari 2008 - 15:07

    Karen:

    Hoi, leuk verhaal en eh dat mooie weer komt heus nog wel het wordt vast nog wel zweten daar, nou succes verder, groetjes, Karen

  • 20 Februari 2008 - 19:24

    Eelke:

    Hallo Stef,
    Leuk om je zo even te volgen. Veel succes met de komende toernooien in Espanja, mooie kans om je in een lekker omgeving te ontwikkelen. Hoorde dat je Herbert flink voor de broek hebt gegeven, het zal wel aan de ballen hebben gelegen. Zorg je er wel voor dat je pa zo nu en dan even naar het strand gaat te trainen als hij daar is. Anders kunnen de spiertjes straks het veteranenniveau niet maar aan.

    nogmaals veel succes,

    Eelke

  • 21 Februari 2008 - 09:40

    Didi:

    meppe stef!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 21 Februari 2008 - 17:12

    Hannie Korenblik:

    Wat nou jammer van het weer. Een beetje hollandse gozer smelt niet 123. Je gaat me toch niet vertellen dat we hier bij BBS een mietje hebben gekweekt. Jij wil natuurlijk de lekkere blonde zongebruinde jongen uit Holanda uithangen! Ja, ja ..... He, keep the spirit, loose de dip en focus op die groene bal (en niet die twee roze).

    Groetjes

  • 21 Februari 2008 - 20:13

    Gosse:

    Ben natuurlijk nieuwsgierig hoe het met je gaat. Geniet ervan. Ik kan vanaf zondag een tijdje niet bij internet, maar ik hoop dat je het een paar weken laat staan.

    Gegroet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 15310

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: