1e ronde, lastige tegenstander - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu 1e ronde, lastige tegenstander - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

1e ronde, lastige tegenstander

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

29 Februari 2008 | Spanje, Madrid

En ja hoor, ik zit erin! Net gespeeld, dik aan de broek gekregen. Ik moest de 16e geplaatste Stephane Piro. Op het eerste gezicht geen slechte loting, maar achteraf bleek dit wel anders. Hij staat nu +/- 1250 maar stond vorig jaar nummer 4 van de wereld bij de junioren. Dezelfde ranglijst waar ik nummer 600 op stond. Ik heb verloren met 6-0 6-1. Piro, ook linkshandig is echte gravelbijter, veel spin, en een gigantische kickservice. 1e set totaal kansloos. 2e set kom ik 1-0 voor en een kans op 30-30 maar het zit net niet mee. Ik kom er wel beter in. Maak het hem regelmatig lastig, maar het was net niet genoeg om meer games te halen. Jammer, zeer goeie jongen, deze kan nog ver komen.

Vandaag is het weer eens zeer mooi weer, 18 graden met zon ! Willem zit nu in de trein onderweg naar Schiphol. Hij vliegt om half 7, en wij zullen hem oppikken bij het vliegveld. DIt weekend weer lekker trainen en willem de omgeving laten zien.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groeten uit het zonnige Spanjeeee!!

ps.
Smokeyy,, omdat ik hier nog 2 weken ben, daarom ;) en bedankt dat je willem even naar lwd brengt!

  • 29 Februari 2008 - 13:58

    Sander:

    Kom op zeg, dat je daar niet eens van wint... Haha, toch een keer leuk om mee te maken:)

  • 29 Februari 2008 - 14:44

    Karen:

    Ik ben jaloers, 18 graden en zon en hier........bah. Nou ja jammer dat je tegen zo'n kanjer moest spelen, maar weer een ervaring rijker toch?
    Groetjes en lekker genieten he?

  • 01 Maart 2008 - 11:14

    Marieke:

    Ik vul Karen's bericht even aan: hier.. stormt het! Zelfs Fera's korfbalpaal is uit de grond gerukt! Kun je het mooie weer over een paar weekjes meenemen?;)

    xx

  • 01 Maart 2008 - 12:44

    Chanou:

    Hee Stefan,

    Viavia hoorde ik hiervan, leuk/grappig te lezen wat je 'uitvreet'! Zo te lezen komt het wel goed met het tennisjaartje! Hée, veel succes en plezier daar!


  • 01 Maart 2008 - 23:06

    Smoky:

    Tip-Ontwikkel in de komende dagen een kick service die zo hoog kickt dat ze er niet eens bijkunnen dan kicken ze wel anders.

  • 02 Maart 2008 - 10:14

    Opaloma:

    Fijn dat Willem gearriveerd is. Heeft een goede reis gehad zo hoorden we. Hebben nog naar Dkm gebeld maar kregen geen gehoor.Fijn dat je het zo naar de zin hebt.Veel succes voor de volgende wedstrijden.Geniet maar van het mooie weer. Het is hier bar en boos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 15307

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: