Inschrijven 2e Future in Sabadell - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Inschrijven 2e Future in Sabadell - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Inschrijven 2e Future in Sabadell

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

28 Februari 2008 | Spanje, Madrid

Zoo, afgelopen dagen redelijk wat getraind. Het weer is constant, bewolkt rond de 16/17 graden, matige wind. Ideaal tennisweer. Alleen met gevoel moet nog een beetje bij mij komen. Slagen zitten er nog niet helemaal op, service is nog wat haperig, maar ach ik heb nog dik 2 weken de tijd.

Barcelona was super, na een vroege ochtendsessie ( met nogal zware benen ) gingen met rond half 1 met de bus naar Hartje Barcelona. Halverwege ( in de bus ) kwamen we een bekende tegen. Eric Pieterz, een trainer uit Drenthe! Jack en ik kennen hem beide goed, erg toevallig. We hebben ze hele middag wat rondegelopen, oa naar de bekende sagrada de familia. Savond lekker uit eten en daarna een DVD'tje.

Ik zit nu in Sabadell, waar mijn 2e future kwalificatie plaats vindt. Tenminste als ik in de kwalificatie kom. Nu is het schema 64. Vorige week 128 en die zat propvol. Dus niks is nog zeker.

Om 6 uur moet ik mij inschrijven, 8 uur wordt er geloot. Ik zal ( als ik erin kom ) morgen na mijn wedstrijd weer een berichtje plaatsen.

Groeten uit Sabadelll

  • 28 Februari 2008 - 16:12

    Sander En Willy:

    Je mist je vaste trainingsmaatjes zeker;)? Haha, wat deed Eric daar, jou bespioneren zeker... Denk eraan: goed laag zitten bij de volleys en goed omhoog komen bij de service dan komt het vanzelf goed. Jammer dat je niet van die Spanjaard won, anders had je lekker tegen mr. Milton gemogen:D

    Succes ouwe en groeten aan die andere ouwe

    S. en W.

  • 28 Februari 2008 - 18:23

    Karen:

    Hey Stef, nou als je erin komt, heeeel veel succes morgen en de groeten aan Willem morgenavond

  • 28 Februari 2008 - 20:45

    Addy:

    Veel succes morgen, we duimen hier allemaal in Oostenrijk!!!!

  • 29 Februari 2008 - 09:58

    Smoky:

    Hallo Stefan, alles komt goed, pa is al bijna onderweg, ik breng hem straks naar Leeuwarden en zal ervoor zorgen dat hij de goede trein neemt.
    Ik hoop voor je datje erin geloot wordt wordt en wens je veel succes en als toetje na de wedstrijd veel mooie vrouwelijke Spaanse fans die je om de nek vliegen of dat je je handtekening mag zetten op spannende plaatsen.
    Al aan de tapaz geweest of hoort dat niet bij jouw sportdieet. Ik raad je aan om zo nu en dan eens goed uit de band te springen want de boog kan niet altijd gespannen zijn. Let op, het begint met zware benen en als je niet oppast eindigt het met totale ineenstorting veroorzaakt door sportblindheid.
    Hoe het ook zij, ik heb er het volste vertrouwen in dat je daar een goed resultaat zult neerzetten. Go for it.
    Smoky

    Vraagje:Hoezo,twee weken tijd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 15305

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: