Afscheid Jack - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Afscheid Jack - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Afscheid Jack

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

03 Maart 2008 | Spanje, Madrid

Op dit moment stapt jack in het vliegtuig terug naar Nederland. Gistermiddag op het terras in Sitges tropische temperaturen, opperbest vermaakt! Gisteravond een heerlijk afscheidsdiner bij de Bask. Vannochtend was het bewolkt, iets wat wij laatste dagen niet gewend zijn. Maar als snel klaarde het op! Om 12 uur hebben wij Jack naar het vliegveld gebracht. En opeens werd het weer bewolkt, hopelijk neemt hij het mooie weer niet mee naar nederland! Vandaag rustdag. Vanochtend nog wel even getraind, vanmiddag laat ik Willem casteldefells even zien! Willem heeft vannochtend zijn eerste "strand" loopje gedaan en dat viel hem flink tegen. Na 15 minuten maar op de boulevard verder.

Willem heeft nog even een vraag aan zijn amigos de veteranos,

Uitslag uitwedstrijd Wardy 3?!

Het weer slaat hier kort om, de temperatuur gaat dalen naar 10 graden op woensdag. Gelukkig blijft de zon wel schijnen. Vrijdag alweer 18 graden, dus geen probleem! Morgenavond Barca - Celtic kijken voor de tv. Zondag zijn we van plan om naar Barca - Villareal te gaan, jaja in het stadion zelf!
Vraagje aan Addy, de wedstrijd is om 9 uur! Als jij ff snel hierheen vliegt ( hoelaat vlieg je? en dan geen vertraging! ) kan je ook mee als je wilt!
laat maar ff horen!

Met vriedelijke groeten van Willem en Stefan!

• 03 Maart 2008 - 16:17

Addy:

Ik vlieg 18.30, dus hebben we een probleem??? Zou best mee willen, maar dat gaat niet lukken vrees ik!

• 03 Maart 2008 - 17:51

Sander:

Ik ben zelf naar Barca-Bayern geweest, je moet het echt een keer mee hebben gemaakt! Zelfs van de allerallerhoogste (en dat is heel hoog) kan je het nog goed zien (wij zaten op de duurste plaatsen maar we zijn het hele stadion door geweest).

Zeker doen!:D

• 04 Maart 2008 - 08:02

Jack:

gisteren met vertraging van een klein uurtje vertrokken. Onderweg mooi de sneeuw in de pyreneen en parijs gezien. Was om 21.15 op station Leeuwarden waar ik natuurlijk door vrouw en kids werdt opgewacht. Ik heb de zon niet meegenomen, het is hier bewolkt en soms wat regen. Ga dadelijk lekker met Sarah de baan en Jackson zorgt voor de soep. Die Piro heeft ook de 1e ronde hoofdtoernooi gewonnen en er was een bye in het dubbelspelschema!
    Het beste verder en succes met de strijd tegen de pap in de ........ Groeten Jack