Wind wind wind - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Wind wind wind - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Wind wind wind

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

04 Maart 2008 | Spanje, Madrid

Hou zou vandaag wat kouder worden, maar de zon schijnt en de lucht is blauw. Gewoon 16/17 graden, alleen het is gaan waaien. Vannochtend 1,5 uur getraind. Een set gespeeld tegen de druktemaker op de club en 7-6 verloren. Krachtige wind, was erg wennen, het is hier bijna de hele tijd windstil geweest! Addy vliegt zondag om half 7, niet zo gunstig want dan kunne wij niet naar de thuiswedstrijd van FC Barca. Jammer, dan wordt het gewoon een bezoekje aan het stadion zelf! Om 4 uur speel ik nog een setjes tegen dezelfde gozer. Hopelijk is de wind wat gaan liggen!

Stephane Piro, waarvan ik de 2e kwalifiatie heb verloren, staat nu in de 2e ronde van het hoofdtoernooi. Hij is goed bezig!

Jack is met een uurtje vertraging goed aangekomen in Nederland. Vandaag weer lekker binnentrainen waar jammergenoeg de zon niet kan schijnen! Jack bedankt voor de leuke 2 weke! Groeten aan de rest daaro!

Morgen ochtend even trainen en fitnessen en daarna gaan Willem en ik waarschijnlijk even een bezoekje brengen aan barcelona!

Mijn volgende bericht komt waarschijnlijk donderdag/vrijdag als mijn volgende uitdaging begint in Badalona!

Groeten uit Casteldefellss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 15307

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: