1e ronde, tegen de 2e geplaatste - Reisverslag uit Badalona, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu 1e ronde, tegen de 2e geplaatste - Reisverslag uit Badalona, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

1e ronde, tegen de 2e geplaatste

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

07 Maart 2008 | Spanje, Badalona

Om 10 uur savonds kwam eindelijk het speelschema online, 9 uur, allereerste wedstrijd tegen een Brasiliaan genaamd: Marcelo Demoliner. Na grondig onderzoek bleek deze gozer nummer 796 op de ATP ranglijst de staan. De nummer 2 geplaatste in het Schema.

Vanmorgen ging de wekker al om 6;45. Half uur later vetrokken Willem en ik. Om 8 uur kwamen we aan bij de tennisclub. Het is koud hier, 10 graden. Ik verlies de wedstrijd met 6-0 7-5. Eerste set kansloos, heb even nodig om erin te komen. 2e set beter, ik kom zelfs met 5-2 voor. Maar het lukt me net niet om de set binnen te halen. Erg jammer, ik speelde niet slecht, maar ook niet geweldig. Als ik in vorm was geweest had k deze jongen gepakt! Erg jammer dus.

Het laaste toernooi is volgend weekend, inschrijven op Vrijdag, spelen op Zatedag ( als ik erin kom! ) .

Zondag avond vertrekt Addy richting Spain. Dan gaan we ff de tourist uithangen :D

Groeten uit Badalona


  • 07 Maart 2008 - 17:10

    Henk Sliedrecht:

    Stefan, ik volg elke dag even de berichten van je. Dit laatste bericht vind ik al prachtig. Hopenlijk gaat de volgende partij nog beter. Succes.

  • 07 Maart 2008 - 20:53

    Adri:

    Stefan, ik heb net al je verslagen gelezen. Hopelijk win je in de 4e kwalificatie je eerste (en verdere) partijen. Ik het de Oostenrijkse pistes overleefd (de rodelbaan maar tenauwernood) en ben in Nederland weer aardig afgekoeld van de hoge temperaturen daarboven. Groeten en nog goede dagen in de mooie stad Barcelona toegewenst!

  • 10 Maart 2008 - 07:53

    Jack:

    ik hoop dat Addy goed is aangekomen! De laatste 2 dagen kon ik niet op je weblog komen maar nu functioneert die weer. Jammer van die 2e set maar de lijn komt erin. En goed nieuws, de 2 weken gravel hebben ervoor gezorgd dat ik nu indoor in topvorm ben. Hoop dat trainen bij Alex goed gaat, doe hem de groeten van mij. Sowieso top dat hij dat zo regelt. Niet teveel shoppen en in de stad hangen en vooral niet langs de ene benzinewinkel met je ouders lopen. Ga je de dubbel nog proberen binnen te komen?
    We bellen nog wel ff deze week, even live-verslag. Willem hou jij het al vol om over het strand hard te lopen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Badalona

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 15307

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: