#e kwalificatie Badalona - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu #e kwalificatie Badalona - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

#e kwalificatie Badalona

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

06 Maart 2008 | Spanje, Madrid

Even snel een berichtje, want we moeten zo weer terug naar het appartement, rond deze tijd is het drama in barcelona ( spits )

IK heb me net ingeschreven voor mijn 3e kwalificatie in Badalona. SChema 128. Kans is groot dat ik hier inkom en dan zou ik morgen moeten spelen.

Gisteren zijn Willem en ik even Barcelona ingeweest. Het was koud ( 10 graden? ) en harde wind. Tijdje op zoek geweest naar Camp Nou, en daarna even de Ramblas over gelopen.

Het weer is vandaag beter. 15 graden strak blauw minder wind. Morgen wordt het nog warmen, maar ze verwachten hier vannacht lichte vorst! Nogal speciaal hier!

Aangezien ik hier draadloos internet heb zal ik morgen een bericht plaatsen hoe het gegaan is!

Groeten van Willem en Stefan

  • 06 Maart 2008 - 22:17

    Rita:

    OLLA jongelui,

    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.Barcelona is erg mooi,maar denk aan de zakken rollers!
    Het is hier ongeveer net zo warm als bij jullie.

    Steffan succes met je wedstrijd en bedenk:je bent en blijft een kanjer hoe dan ook!!

    groet Rita.

  • 07 Maart 2008 - 09:15

    Addy:

    hoi hoi, ik sprak net even met twee veteranen hiero....
    er is zaterdag helemaal niet gespeeld, de wedstrijd is afgelast (pas om half 1, reden weet ik niet). vandaar geen reactie waarschijnlijk...
    groetjes....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 15311

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: