Kort berichtje uit Casteldefells - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu Kort berichtje uit Casteldefells - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Stefan Bodde - WaarBenJij.nu

Kort berichtje uit Casteldefells

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 Februari 2008 | Spanje, Madrid

Zoo naa een rustige zondag ( even kort een dubbeltje gespeeld ) heb ik vandaag weer redelijk getraind. Vannochtend konden we nog niet spelen want het heeft vannacht redelijk geregend. Daarom heb ik eerst maar weer een strandloopje gedaan totdat de kuiten redelijk verzuurd waren. Smiddags kleine 2 uurtjes getraind en zit nu achter de computer bij de familie waar we zo lekker gaan dineren. Morgen vroeg eruit, trainen en fitnessen en daarna heerlijk Barcelona verkennen! Donderdag moet ik me inschrijven voor de 2e kwalificatie in Sabadell net boven barcelona. Het schema is dit keer 64, hopelijk kom ik erin! Vrijdag( als ik erin zit ) wedstrijd, en savonds Willem ophalen, want die vliegt rond 6 uur!

Bedankt voor alle leuke berichten!

Groeten uit Spain!

  • 25 Februari 2008 - 20:26

    Addy En Tiny:

    Even een berichtje uit Oostenrijk.
    We hebben het weer even gelezen, volgens ons gaat het daar hartstikke goed! Nu nog succes in de wedstrijden en dan is het helemaal top! Gewoon de rust behouden, dan komt het helemaal goed, is onze mening.....
    Hier nog steeds superwetter, de sneeuwcondities worden wat minder, maar dat mag de pret niet drukken.... ´s Avonds een lekker wijntje van Kurt, dus wie doet je wat! Groeten van ons allemaal uit playa del Planai. Morgen gaan we naar de Reiteralm en woensdag naar Galsteinerberg.... dus dat belooft nog wat! groetjes en xxx van ons!

  • 27 Februari 2008 - 13:20

    Henk:

    Hey Sefan!

    Ik heb net je berichtjes even gelezen en beeld me zo in dat het alleen maar puur genieten moet zijn: een beetje tennissen en sporten in het zonnetje aan de Spaanse kust en 's avonds lekker eten. Wat wil een mens nog meer. Succes met de toernooitjes daar en veel plezier!

    Gr. Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stefan

Toernooireeks in Barceloonaaaa !

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 15307

Voorgaande reizen:

18 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: